Dewasa kini, ramai orang mengeluh dengan KENAIKAN SARA HIDUP yang semakin tinggi. Duit hanya cukup2 untuk membayar segala macam BIL DAN BAYARAN BULANAN kereta dan rumah.JARANG sekali dapat berbelanja untuk KESENANGAN diri sendiri. Segala-galanya TERHAD. Persoalannya,BAGAIMANA untuk mendapat kehidupan yang diinginkan? Apakah kamu suka melihat satu KAEDAH BERKESAN yang boleh MENINGKATKAN PENDAPATAN HARIAN kamu sehingga mencecah RM13,000 ringgit SEBULAN?

RAHSIA JANA INCOME PASIF




RAHSIA YANG TERBONGKAR

 

Di bawah ini aku lampirkan contoh-contoh income dari "Tuan Turf". Tersebut ialah income "Tuan Turf" dalam tempoh 1 bulan (09/05/2009 - 10/06/2009). Pada 10/08/2009 yang lepas, pendapatan beliau mencecah RM70,000 ribu ringgit. Agak lumayan pendapatan beliau sehingga aku terguling ketensionan kerana lewat menemui lubuk duit sebegini.. 

Aku mahu kamu amati betul-betul berapa banyak duit masuk ke dalam akaun beliau setiap hari. Dan di bawah contoh income "Tuan Turf", ada aku lampirkan sedikit penerangan mengenai PLAN lubuk duit ini. Aku percaya, sedikit penerangan tersebut belum cukup untuk meredakan sifat ingin tahu kamu yang membuak buak untuk mengetahui apa sebenarnya yang ingin aku kongsikan.

Jadi apa kata kamu luangkan sedikit masa untuk aku ceritakan secara DETAIL bagaimana cara-cara efektif mahu menggali emas di lubuk duit ini. Aku juga akan berikan sedikit tips dari jutawan yang pernah aku kenal tentang penyebab yang boleh membuat seseorang itu mencipta kejayaan dalam masa yang singkat.

 

Tak Caya Lah... It's Too Good To Be True!

Ya, aku dah agak kamu mungkin cakap macam ni... aku tak salahkan kamu sebab aku pun pernah berulang-ulang kali tertipu dulu. Tapi, inilah sebenar-benarnya peluang kamu untuk buktikan yang pencarian kamu selama ni bukan sia-sia.


Bukan apa, 95% orang gagal dalam perniagaan ni sebab tak pernah bermula pun... aku percaya kamu  adalah kalangan 5% yang bakal berjaya buat duit dengan program aku perkenalkan ni. kamu cuma perlu tiru sebiji-sebiji apa yang aku pernah buat. Mudah kan?


Hakikatnya, orang malas macam aku dah buat beratus, malah beribu-ribu ringgit dari program ni. Program ni memang mudah. Sangat mudah hinggakan budak sekolah rendah darjah 6 pun boleh buat...
aku akan ajarkan kesemuanya kepada kamu tanpa meninggalkan walaupun satu langkah.

 

(sesiapa yang berminat boleh beri butiran diri ke stormbionaf@yahoo.com untuk aku  emailkan e-book penerangan lanjut tentang lubuk duit ini secara PERCUMA)

  Picture1.png picture by za8rodzuan







KEISTIMEWAAN

1) Modal/keahlian = RM250.00
2) Pilihan pelbagai produk
3) Khairat kematian RM5.00/bulan
tempoh matang selepas - 6 bulan
Maksima - RM20k
4) Automaintain tanpa mengeluarkan modal!! (Modal sekali seumur hidup)









p/s: di atas adalah rajah-rajah berkenaan bonus yang kamu berpeluang dapat. Cuba perhatikan bonus nombor 4 iaitu bonus unilevel. Kamu berpeluang mendapat DURIAN RUNTUH sebanyak RM46,200.00 dengan HANYA bermodalkan RM250.00





PEMBAYARAN BONUS (REALTIME)

Arahan Pengeluaran Bonus Harian adalah pada hari ISNIN hingga
JUMAAT. Pembayaran Bonus adalah pada mingguberikutnya.
Bonus Bulanan ialah selepas 10hb setiap bulan.

Pembahagian Bonus:

1. 70% 1) Boleh ditunaikan.

i) Melalui bank
ii) Pemindahan Point diantara Ahli.
iii) Pembelian Pin dari E-Wallet

2. 30% 2) Auto Maintain

a) Royalti - RM150.00
b) Plan B (Fasa 1) - RM200.00
(Fasa 2) - RM200.00
c) Fast Start - RM250.00





JIKA KAMU INGIN MENGETAHUI LEBIH LANJUT TENTANG PELAN INI, KAMU HANYA PERLU HUBUNGI KAMI. KAMI AKAN BONGKARKAN SEGALA RAHSIA KEPADA KAMU.

5 comments:

Assalamualaikum.

boleh terangkan sedikit tentang business ini?
email saya zakaria_daud65@yahoo.com.
saya tinggal di setapak.

 

sy nk ebook tu.boleh hantar ke email sy ejam8686@gmail.com

 

plan uptrend tu diambil dari amerika. Plan tersebut berada di ranking no 2 paling top di amerika.nama nya ialah binary plan.

tak timbul soal plan sapa2, bukan uptrend yg create plan tersebut, mereka pun tiru plan orang lain je. Saya dh join uptrend lama dh bro. dr tahun 2005 lg. org melayu baru nk nmpak je uptrend skrg ni.

satu lg, bonus yg uptrend bayar banyak mana dgn bonus yg sy tunjukkan ni?u pn tau sendiri kn. tak sampai separuh dr apa yang company ni byr.

Lg 1, yg bestnya program ni, plan B dia amat menarik. tanpa perlu buat APA2 u boleh collect RM46,200. Macam mana tu? ada rahsia nya. siapa yg betul2 berminat sahaja akan saya bongkarkan segalanya.

 

email kat saya gak azmitech@gmail.com

 

Post a Comment

Peluang

Ingin mengetahui dengan lebih lanjut?? Sila isi borang di bawah untuk kami hubungi anda kembali.
Nama:
Email:
Alamat:
No tel.:
Mesej anda:
Adakah anda bersedia untuk menjadi Jutawan?