Dewasa kini, ramai orang mengeluh dengan KENAIKAN SARA HIDUP yang semakin tinggi. Duit hanya cukup2 untuk membayar segala macam BIL DAN BAYARAN BULANAN kereta dan rumah.JARANG sekali dapat berbelanja untuk KESENANGAN diri sendiri. Segala-galanya TERHAD. Persoalannya,BAGAIMANA untuk mendapat kehidupan yang diinginkan? Apakah kamu suka melihat satu KAEDAH BERKESAN yang boleh MENINGKATKAN PENDAPATAN HARIAN kamu sehingga mencecah RM13,000 ringgit SEBULAN?

APA KATA MEREKA?







HALIM KLANG:
"salam buat semua...
saya bukan pakar mlm tp saya dah lama terlibat sebagai pemain dalam perniagaan ini...dah banyak mlm company yg saya join dah bermacam2 pelan yang saya jumpa...bukan tak boleh buat duit tetapi kebanyakan yang company mlm yang lepas hidup tak lama ...elok kita dah kutip duit ..networkpun dah berkembang company tutup..atau leader lari...company tak bayar..macam macam alasan..sakit hati dibuatnya.

tapi bionaf ni ..mmg berbeza daripada company dulu tu..sebabnya company ni dia lengkapkan semua prosedur dulu baru dia bergerak dipasaran..pelanpulak mmg menarik gabungan faststart dan traditional..kalau kita tak boleh buat utk faststart kita boleh tumpu kepada traditional ..yang penting kita dapat duit dan company boleh terus hidup untuk kita buat duit..tapi kalu kita memang kaki buat duit inilah pelan yang hebat...pelan untuk leader dan ahli yang baru nak belajar buat mlm ..bionaf mmg company baru yang boleh kita banggakan.."


ARIFF KUANTAN:
"i dh pegi kursus bionaf.menarik.kita masih pioneer.d sini org x buat alasan lg..org sibuk buat duit.
yg masih blum join 2 jgn tunggu lg.ini langkah kanan,,raya ni bleh la tukar baju raya..dh 3 th x tukar..keh..keh..keh.."


KAK ALISS SP:
"salam sume,
i dah join bionaf.yang syoknya lepas join terus dpt bonus.memang menarikla...i dah buka group di sg petani ni.kalau NAK TAU nak join meh lerr..."


BASRI KL:
"Salam semua, rebut peluang ini sebelum anda terlambat.insyaallah produk terbaik dan plan yang mampu menjana pendapatan yang dinginkan..SYABAS Bionaf"


MIZAL PENANG:
"bapak aku trai prodak ini dia semakin sihat..."


AJAK KULIM:
"Baik korang semua join BIONAF skrg lagi bagus,
plan bonus yg paling menarik,
risiko xda,
modal yg rendah(RM250)
MODAL SEKALI UNTUNG BERKALI-KALI,"


CUYIEN KL:
"Terima kasih Halim penerangan hari tu. Saya yakin pelan marketing BIONAF memang boleh meletup. Saya confident dgn strategi yang Halim cadangkan hari tu. Memang strategi bakal jutawan. Cepat, pada sapa2 yg berminat boleh contact kami (xxx-xxxxxxx) segera untuk joint group kami. Bakal jutawan Halim akan menunjukkan strategi yg mmg berkesan kpd yg menyertai kami."


ADLI J.B :
"Nampak mcm menarik je group korang ni... Apa/mcm mana strategi tu, citelah skit kat sini. Aku ni dah mcm2 bisnes mlm aku try, tapi asyik x menjadi je. Sapa2 ada cara2 berkesan boleh lah tolong cite skit kat sini."


OREOZ KLANG:
"Wow mmg berbaloi-baloi..intro hebat....boleh tau kat mana group korang lepak?? Aku nak dengar peluang...dgn RM250.00 jee no prob...."untung sabut timbul" aku berminat nak join...try n error...fyi dulu aku penah join MLM tp x berjaya..psl upline aku buat do no jee...dh lama x join MLM frust beb...harap BIONAF nie power arrr..."


SHAHRUL SHAH ALAM:
"mmg plan dia bgus gler..
aku pun da join ngan BIONAF ni..
byk strategi..
xrugi..
gerak secara group..
mmg best.."

3 comments:

kawe pun nak jadi jutawan jugok..hehehe..
nk kne dgr dlu plan cmner,nmpk cm ok je..

 

apa rahsianya????

 

idup lg ke bionaf ni?

 

Post a Comment

Peluang

Ingin mengetahui dengan lebih lanjut?? Sila isi borang di bawah untuk kami hubungi anda kembali.
Nama:
Email:
Alamat:
No tel.:
Mesej anda:
Adakah anda bersedia untuk menjadi Jutawan?